دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند با کیفیت عالی

 

  

 :بیوگرافی مهدی احمدوند

مهدی احمدوند (زادهٔ ۲۹ بهمن ۱۳۷۰ در کرج) خواننده سبک پاپ اهل ایران است که پس از انتشار زیرزمینی آثارش در ایران اولین آلبوم رسمیش با نام از این ساعت در ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ منتشر شد.

قطعات آلبوم از این ساعت بترتیب:بارون، سرگیجه، پرواز، فالش، از این ساعت، بازنده، عاشقتم، حال من، برگرد، نقاشی، یادگار، عشق اول(که نیز قطعه ای از آلبوم غیررسمی موج منفی بوده است).


(دانلود تمامی آلبوم های مهدی احمدوند )  

خانه غرور  

Download

نقطه ضعف  

Download

از این ساعت  

Download 

موج منفی  

Download

 


 

 

 

برچسب‌ها: ,

فول آلبوم روزبه نعمت اللهی با کیفیت عالی

دانلود فول آلبوم ستار با کیفیت عالی

 

 

 :بیوگرافی ستار 

ستار (با نام اصلی عبدالحسن ستارپور) در ۲۸ آبان ماه ۱۳۲۸ در تهران متولد شد. پدر ستار اهل آذربایجان روسیه است. او دوران نوجوانی خود را در شهباز تهران گذراند. ستار تحصیلات خود را در دبستان و دبیرستان اقبال به اتمام رساند و کارشناسی را در رشتهاقتصاد بین‌المللی از مدرسه عالی بازرگانی (در حال حاضر معروف به دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی) گرفت. او به زمینه‌های مختلف هنری و ورزشی به خصوص فوتبال علاقه‌مند بود و در تیم‌های فوتبال بازی می‌کرد. حتی بعدها در جوانی و میانسالی نیز علاقه‌مند و پیگیر فوتبال بود و کاپیتان تیم فوتبال هنرمندان نیز گردید.

استعداد ستار و مهارت او در موسیقی سنتی و پاپ ایرانی به او کمک کرد تا به یکی از محبوب‌ترین چهره‌های موسیقی ایران تبدبل شود. محبوبیت ستار در سن ۲۲ سالگی با خواندن ترانهٔ خانه به دوش که بر اساس سریال خانه به دوش (مراد برقی) به کارگردانی و بازیگری پرویز کاردان بود آغاز گشت. بعدها ستار ترانه‌های بسیاری از برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی را خواند و جزء خوانندگان خانوادهٔ سلطنتی ایران گشت.

ستار، گوگوش، هایده و مهستی از جمله نخستین خوانندگانی بودند که پیش از انقلاب به طور رسمی از سوی دولت پادشاهی برای اجرای برنامه به کشورهای دیگر فرستاده شدند.(بعد از آن بانو حمیرا نیز به آنها پیوست.) در طول تمام مدت انقلاب و تاکنون، ستار تنها خوانندهٔ ایرانی است که هنوز به دربارها و جشن‌های رسمی دولت‌های دیگر دعوت می‌شود. ستار اولین خوانندهٔ ایرانی بود که با خوانندگان کشورهای دیگر در یک سالن برنامه اجرا کرد که از مهمترین این برنامه‌ها، می‌توان به کنسرت ستار با گروه بانی ام در دههٔ هشتاد و در شهر لندن اشاره نمود. یکی دیگر از فعالیت‌های بین‌المللی ستار، ضبط یک آلبوم باخوانندهٔ اسرائیلی عیدان رایخل است.


(دانلود تمامی آلبوم های ستار به صورت یکجا)  

 

بزم

Download 

بانی

Download 

اشک

Download 

دلتنگی 

Download

بی عشق هرگز 

Download

بزم بهار عاشقان 

Download

گلایه 

Download

فصل پنجم  

Download 

دوپرنده  

Download

گل بانو  

Download

قدم رنجه 

Download

به یاد داریوش رائفی 

Download

همسفر 

Download

حقیقت 

Download

گل گندم 

Download

مستی  

Download 

منو غروب جاده  

Download

ایران ایران 

Download

شازده خانوم 

Download

شام آخر 

Download

صدای بارون 

Download

ضیافت 

Download

تک خال 

Download

Golden Hits of Sattar CD 1

Download 

Golden Hits of Sattar  cd 2

Download 

Golden Hits of Sattar  cd 3  

Download

 

 

 

 

برچسب‌ها: ,

دانلود فول آلبوم 7باند با کیفیت عالی

 

 

:بیوگرافی 7باند

هر سه اعتقاد دارند که در کنار هم یک صدا هستند. گروه سون (۷) را حتما می‌شناسید؛ گروهی که آرام‌آرام خودشان را در دل همه جا کردند؛ گروهی که ادعا دارند همیشه در کنار هم خواهند ماند. کنسرت‌های این گروه همیشه با استقبال خوب هواداران‌شان مواجه شده، طوری که در بیشتر مواقع روزها و سئانس‌های کنسرت‌های‌شان تمدید می‌شود.  دو برادر (امیر و آرش قنادی) و کیارش پوزشی اعضای گروه سون هستند.

 اعضای گروه:ما اسم سون را به خاطر زیبا بودن آن انتخاب نکردیم. خیلی در موردش تحقیق کردیم و دیدیم واقعا در این عدد یکسری انرژی‌ها نهفته است. بعد از این‌که این اسم را انتخاب کردیم انرژی‌های آن به ما برگشت و احساس کردیم اتفاق‌های بهتری برای‌مان می‌افتد. روز اول اسم گروه «کیمیا» بود اما بعد از آن «سون» را انتخاب کردیم،‌ دوستش داریم و روی بودنش پافشاری می‌کنیم.


(دانلود تمامی آلبوم های منتشر شده گروه سون)

با تو میمونم 

Download 

دوستت دارم 

Download

 


 

(دانلود تمامی تک آهنگهای گروه سون با کیفیت بالا) 

 

7th Band-Hamdast  7th Band-Eddea 7th Band-Zamaneh
7th Band-Eteraf 7th Band-Ehsas Shak  7th Band-Boy Eyd
7th Band- Asemoni  (7th Band - Dooset Daram (Live In Concert  




برچسب‌ها: دانلود فول آلبوم, فول آلبوم 7 باند با کیفیت عالی, دانلود تک آهنگهای 7 باند با کیفیت بالا, دانلود آلبوم دوست دارم 7 باند با کیفیت بالا, دانلود آلبوم با تو میمونم 7 باند با کیفیت عالی, ,

دانلود فول آلبوم عارف با کیفیت عالی

 

  

 :بیوگرافی عارف

عارف عارف‌کیا (زادهٔ ۱۹ مرداد ۱۳۱۹ در شهر تهران) از خواننده‌های مشهور و پیشکسوت موسیقی پاپ ایرانی است

که به سبک خواننده‌های اپرا می‌خواند. وی آفرینندهٔ سبک خاصی در موسیقی پاپ ایران است که پیش از آن سابقه نداشته، بعدها این سبک خاص در میان مردم به نام ته حنجره‌ای شهره شد. به همین خاطر عارف با لقب «حنجره طلایی» (تا قبل از لقب سلطان قلب‌ها) شناخته می‌شد. به جرأت می‌توان گفت که عارف آهنگ‌هایی را به مرحلهٔ اجرا درآورده که تنها از خود او انتظار می‌رود و منحصر به خود او می‌باشد. همچنین عارف از خوش ظاهرترین و خوش‌سیماترین هنرمندان قبل از انقلاب ایران می‌باشد.

عارف نزدیک ۸۰۰ ترانه خوانده که علاوه بر فارسی به زبان‌ها و لهجه‌های مختلف نیز می‌باشند. 

عارف از پدر و مادری با اصالت اردبیلی ، در جنوب تهران (خیابان کبریت‌سازی، نزدیک نازی آباد) متولد گردید.مادرش متولد و ساکن بادکوبه (در آذربایجان شوروی، باکوی کنونی) بود و در دانشگاه مسکو رشتهٔ دندانپزشکی را گذرانده بود؛مادربزرگش نیز اُپرا می‌خواند و علاقهٔ فراوانی به اشعار آذری نظامی و خاقانی داشت. با شروع جنگ جهانی دوم بسیاری از خانوده‌های ایرانی به جنوب ارس (ایران) کوچانده شدند. پس از این کوچ اجباری مادرش مجبور شد دانشگاه را نیمه کاره رها کند، او با پسر عموی خود ازدواج نمود و عارف به دنیا آمد. پدرش رانندهٔ کامیون بود که در آن زمان از مشاغل سخت و مهم محسوب می‌شد.
خیلی زود به دلیل اختلاف در طرز تفکر، پدر و مادرش از هم جدا شدند و عارف مجبور شد که دور از محبت مادرانه، در کنار نامادری زندگی نماید. قحطی و کمبود مواد غذایی (به دلیل وقوع جنگ جهانی دوم) و کم‌توجهی به بهداشت، باعث شیوع مریضی‌هایی در ایران شده بود که عارف نیز به دلیل همین امراض و همچنین کمبود توجه و مراقبت مادرانه، به مریضی سختی دچار شد. به همین خاطر مادرش توانست سرپرستی او را بگیرد.
عارف خواهرها و برادرهای دیگری نیز دارد ولی مادرش هیچوقت ازدواج نکرد. 

عارف در سال‌های اخیر کشور امارات را برای سکونت انتخاب کرده که دلیل آن را فاصلهٔ کم ٢٠ دقیقه‌ای با ایران می‌داند. او بیش از ١٠ سال هر شب (بجز ایام سوگواری) در دوبی برنامه اجرا کرده و از این طریق با ایرانیان داخل کشور در ارتباط نزدیک بوده است. 

وی همیشه در برنامه‌هایش از آرزویش که بازگشت به ایران است سخن به میان آورده است. این حرفها به گوش نیروهای امنیتی ایران رسیده و شروطی را برای بازگشت عارف تعیین نموده‌اند: نوشتن توبه‌نامه، فراموش کردن هنر خوانندگی، حضور در اجتماع کمتر از ٥ نفر. این شروط برای عارف بسیار سنگین و دردناک بوده و همانند برخی از همکارانش به آن شروط "نه" گفته است.


(دانلود تمامی آلبوم های منتشر شده عارف به صورت یکجا)  

 Gharib Anam 

Mard E Ghabileh 

Nazak 

Mah O Palang 

Rozegar E Gharibist 

Soltan E Ghalbha  

Ayneh Dar Ayneh

 Greatest Hits 

Khoda Konad Biyaei 

Sarbaz Koochoolo 

Amineh


(دانلود تمامی تک آهنگهای عارف)  

عارف قبل از انقلاب اسلامی در ایران حدود 800 ترانه را در برنامه های مختلف اجرا کرده است ولی متاسفانه به دلیل اینکه این آهنگ ها به صورت کاست یا cd نیامده اند اکنون این آهنگ ها در دسترس نیست.

 Aref-Toofan  Aref-Aramesh  Aref-Haji Firooz
(Aref-Hala Kheili Dire(Remix  (Aref-Age Nabashi(ft Reza Naderi  

 

 

 

برچسب‌ها: فول آلبوم عارف, دانلود آلبوم سلطان قلبهای عارف با کیفیت عالی, دانلود تمامی آهنگهای عارف با کیفیت عالی, دانلود آلبوم مرد قبیله عارف با کیفیت بالا, ,

دانلود فول آلبوم معین با کیفیت عالی

  

 

 :بیوگرافی معین 

معین در سال ۱۳۳۰ در شهرستان نجف آباد واقع در استان اصفهان در خانواده‌ای کاملاً مذهبی و از نظر مالی در سطح متوسط و پر جمعیت به دنیا آمد. او در دوران نوجوانی و جوانی قرآن را با صوت و اشعار و غزلیات شعرای بزرگ را می‌خواند. او در همان دوران با دوستان خود در مجالس شادمانی برنامه‌های بسیاری در شهر خود و دیگر شهرهای استان اصفهان اجرا می‌کرد. وی از دوران کودکی علاقه خود را به آواز نشان داد. معین در سن ۱۸ سالگی نزد اساتید آواز آن زمان همچون تاج اصفهانی و حسن کسایی به یادگیری گوشه‌ها و دستگاه‌های آواز ایرانی پرداخت.

 

از سال ۱۳۵۲ تا ۱۳۵۷ در هتل عباسی اصفهان و کاباره هزار و یک شب به اجرای برنامه مشغول شد. معین اولین کار خود را در سال۱۳۵۹ با عنوان «یکی را دوست می‌دارم» روانه دنیای موسیقی کرد. اما نکته مهم این بود که یکی را دوست می‌دارم با ترانه‌ای ازمسعود امینی و آهنگی از معین آن چنان در میان مردم جا باز کرد که این اثر پس از مدتی کوتاه از مرزهای ایران گذشت و توسط خوانندگان ایرانی که پس از انقلاب به آمریکا مهاجرت کرده بودند خوانده شد. هایده، ابی و عارف از جمله معروف‌ترین این افراد بودند. معین یک شبه راهی را که بسیاری برای آن سال‌ها کار کرده بودند پیموده بود و اینک تبدیل به آوازه خوانی نامی شده بود. معین تنها خواننده‌ای است که دقیقاً بعد انقلاب ظهور کرد وموفقیتش از همان زمانی که از ایران خارج شد، آغاز گشت. معین بعد انقلاب آن چنان موفق بود که عده هم چون فرید زولاند و جهانبخش پازوکی و حسن شماعی زاده بعد انقلاب را دوران معین می‌نامند.


 (دانلود تمامی آلبوم های منتشر شده معین) 

 Esfehan

Sekkeh 

 Parvaz

GolHaye Ghorbat  

Delbar

Panjereh 

Yeki Ra Dost Midaram 

Tavalod E Eshgh 

Bibi Gol 

Kabeh 

Be To Miandisham 

Havas 

Paricheh 

Tolou 

Safar 

Mosafer 

Naji 

Lahzeh Ha 

 Asheghaneh 

Moama 

Mehmoon 

Live In Concert 

Asheghtar Az Man Che Kasi      

Khatere 7 

Arezoo 

Mast 

Namaz


(دانلود تمامی تک آهنگهای معین با کیفیت عالی) 

 

Moein Tarkam Nakon Moein Tamanna Moein Havaye Khooneh
Moein Hamdaam Moein Gole Naz Darom Moein Be To Madyoonam
Moein Khatereha Moein Khoone Siavash Moein Majnoon
Moein Raze Khelghat Moein Aghoosh Moein Zendagi
Moein & Siavash Parandeh Moein Mardom Moein Delam Tangete

 

برچسب‌ها: ,

دانلود فول آلبوم سیاوش قمیشی با کیفیت بالا

 

:بیوگرافی سیاوش قمیشی 

سیاوش قمیشی کوچکترین فرزند خانوادهٔ خویش است. سیاوش در سن ۹ ماهگی به همراه خانواده از دزفول به تهران مهاجرت کرد. در کودکی به موسیقی علاقه داشت و نواختن را آموخت. در ۱۳ سالگی اوّلین آهنگ خود را با نام «ای قایقران» را برای ضیاء خوانندهٔ معروف آن سال‌ها ساخت. او دارای مدرک کارشناسی ارشد موسیقی از دانشگاه رویال سوسایتی آو آرتز لندن است.سیاوش قمیشی در گروهی به نام The Rables به همراه شهرام شب‌پره و همایون و دیگر خواننده‌ها به عنوان کیبوردیست و خواننده همکاری کرد. در همان سال به لندن نزد خواهر و برادرهایش مهاجرت کرد. در سال‌های بعد در چند گروه موسیقی شروع به فعالیت کرد.

در سال ۱۳۵۷ و پس از انقلاب به همراه تعداد زیادی از هنرمندان مختلف از ایران به لس‌آنجلس مهاجرت کرد. او تا مدت‌ها به کار آهنگسازی روی آورد و در سال ۱۳۷۱ با همکاری مسعود فردمنش آلبوم حکایت را منتشر کرد. او پس از آن تاکنون ۱۶ آلبوم دیگر منتشر کرد.

در بسیاری گزارش‌ها آمده که علیرضا قمیشی تنها فرزند سیاوش قمیشی و لیلا وصال است و خود او هم با تاکید بر این امر در آلبوم اسیر دو قطعه از سیاوش را بازخوانی کرده و یکی از قطعات را به پدر تقدیم کرده است. 


    (دانلود تمامی آلبوم های منتشر شده سیاوش قمیشی با کیفیت بالا)  

Shokoofeh Haye Kavir 

Yadegari 

Bi Sarzamin Tar Az Bad 

Ragbar 

RoozayeBi Khatereh 

Shahr E Aftab 

Taak 

 Khab E Baroon 

 Neghab 

Hadaseh 

Havaye Khone 

Hekayat 

Gheseye Amir 

Farangis 

 Ghorob Ta Tolo  

Ghab E Shisheii 

Gheseh Gol O Tagarg

 


(دانلود تک آهنگهای سیاوش قمیشی با کیفیت بالا) 

(Siavash Ghomayshi - Jazire (Sasver Remix Siavash Ghomayshi -Mohabat Siavash Ghomayshi -Rafigh
Siavash Ghomayshi -Tehran (Siavash Ghomayshi - Alaki (DJ Mamsi Remix Siavash Ghomayshi - Alaki 

 

برچسب‌ها: دانلود فول آلبوم سیاوش قمیشی با کیفیت بالا, دانلود آلبوم یادگاری سیاوش قمیشی, دانلود آلبوم بی سرزمین تر از باد سیاوش قمیش, دانلود آلبوم فرنگیس سیاوش قمیشی با کیفیت عالی, دانلود آلبوم روزهای بی خاطره سیاوش قمیشی با کیفیت عالی, دانلود آلبوم حکایت سیاوش قمیشی با کیفیت عالی, دانلود آلبوم نقاب سیاوش قمیشی با کیفیت بالا, ,

دانلود فول آلبوم فرزاد فرزین با کیفیت عالی

 

 

   :بیوگرافی فرزاد فرزین 

فرزاد فرزین (زاده ۳ تیر ۱۳۶۰) خواننده ایرانی است. او به‌جز خوانندگی در آلبوم‌هایش، ترانه‌سرایی و تنظیم‌کنندگی هم کرده‌است. او کار موسیقی را به‌صورت رسمی از سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و چهار آلبوم رسمی دارد. همچنین سابقه بازی در فیلم‌های سینمایی ازجمله پسران آجری ساخته مجید قاری‌زاده، کنسرت روی آب و سگ‌های پوشالی را داشته‌است. آخرین آلبوم او شخصی نام دارد که در ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ روانه بازار شد. از جمله همکاران هنری وی می‌توان به انوشیروان تقوی، رضا میر موسویو، سیروان خسروی، مریم اسدی و نوید سپهر اشاره کرد که وی را در این آلبوم یاری نمودند.

 

فرزین در نشست خبری و رونمایی از آلبوم شخصی، در پاسخ به پرسش خبرنگاران که به‌دلیل تشابه جنس صدای‌تان با جنس صدای فریدون فروغی آیا علاقه‌ای به هنر ایشان دارید، گفت:  سبک هنری ایشان مورد علاقه من نیست اما برای موسیقی ترانه‌هایشان احترام قائل هستم.

 

به‌گفته فرزاد فرزین در نشست خبری و رونمایی از آلبوم شخصی، تلاشش بر این بود که در این آلبوم پتانسیل‌های صدایش را که قبلاً کمتر مورد استفاده قرار می‌گرفت به‌کار گیرد.

 

 


 

(دانلود تمامی فول آلبوم های فرزاد فرزین) 

Shakhsi 

Shellik  

Shans 

Shok 

Sharare  

Taghib 


(دانلود تک آهنگهای فرزاد فرزین با کیفیت عالی)

 Labe Tigh 

Ashegham Bash 

Mahe Man  

Rahe Man 

 

 

برچسب‌ها: دانلود فول آلبوم فرزاد فرزین با کیفیت عالی, دانلود آلبوم شلیک فرزاد فرزین با کیفیت عالی, دانلود آلبوم شوک فرزاد فرزین با کیفیت عالی, دانلود آلبوم شخصی فرزاد فرزین با کیفیت عالی, دانلود تک آهنگ های فرزاد فرزین با کیفیت بالا, دانلود آلبوم شراره فرزاد فرزین با کیفیت عالی, ,

دانلود فول آلبوم مهدی یراحی با کیفیت عالی

   

 :بیوگرافی مهدی یراحی 

علاقه مهدی یراحی زمانی شکل گرفت که در مسابقات تلاوت قرآن بین سنین ۱۰تا۱۳ سال ناخودآگاه مجذوب نظم و چینش آیات قرآن کریم شد. در دوران راهنمایی نیز تلاش‌های جست و پا گریخته‌ای در زمینه موسیقی انجام داد. مهدی یراحی نواختن گیتار و پیانو را به صورت عملی فرا گرفته و به طور کامل به این دو ساز مسلط است. مهدی یراحی در سال ۱۳۷۹ تلاش خود را برای خلق یک آلبوم آغاز می‌کند اما از وزارت فرهنگ مجوزی دریافت نمی‌کند. وی آموختن موسیقی را در جوانی و نزد علی کسرائی شروع کرد؛ در سال ۱۳۷۹اولین آلبومش را به وزارت ارشاد سپرد. این آلبوم مجوز نگرفت و هیچ‌گاه منتشر نشد. آلبوم‌های بعدی او در سال‌های ۱۳۸۱ و ۱۳۸۳سرنوشت مشابهی داشتند. او در زمستان ۱۳۸۵، کار بر روی آلبوم جدیدش را آغاز کرد. این آلبوم در سال ۱۳۹۰، با نام «منو رها کن» منتشر شد. مهدی یراحی اغلب ملودی‌هایش را از روی ترانه‌ها می‌سازد اما گاهی اوقات نیز ترانه‌ها را از روی ملودی‌ها می‌سازد. از گروه پینک فلویدبه خصوص آلبوم دیوار (آلبوم) به عنوان جریانی به شدت موثر در آینده موسیقی خود اشاره می‌کند. آوای استاد محمدرضا شجریان، فرهاد مهراد، ابراهیم حامدی، داریوش اقبالی، معین، فریدون فروغی و مرحوم هایده، هم چنین ام کلثوم وعبدالحلیم حافظ را که از بزرگترین خوانندگان موسیقی عرب هستند را بسیار می‌پسندد. او در سال‌های دور به رشتهٔ کارگردانی علاقه پیدا کرده و رشته فیلم نامه نویسی را در مقاطع بالاتری ادامه داد. آثار دکتر علی شریعتی و پائولو کوئلیو از کتاب‌های محبوب ومایکل جکسون، جرج مایکل، ویتنی هیوستون، کریستینا آگویلرا و استینگ خوانندگان مورد علاقهٔ او در دنیای موسیقی غرب هستند و هم چنین در سینما، قدرت بازیگری ال پاچینو، چارلیز ترون و مونیکا بلوچی را بسیار می‌پسندد.[۲] از مهم‌ترین همکاران یراحی می‌توان از احسان علیخانی، سیروان خسروی، هومن نامداری، رضا تاجبخش و روزبه بمانی نام برد. یراحی با اجرای تیتراژ «ماه عسل» به شهرت رسید و با بازخوانی ترانه «علی مودک» (ساخته کاظم الساهر) که یکی از ترانه‌های قدیمی عراقی است؛ به محبوبیت فراوان دست یافت.[۳] مهدی یراحی پیش از آن که یک خواننده باشد آهنگ ساز و تنظیم کننده بی‌حاشیه‌ای بوده است که سابقه همکاری با خواننده‌هایی همچون علی لهراسبی، سعید شهروز، بهروز صفاریان و مهدی یغمایی و ... را در کارنامه دارد. درآلبوم (منو رها کن) روزبه بمانی با نام مستعار بهزاد بمانی معرفی شده است. در نظر سنجی دومین دو سالانه وب سایت موسیقی ما آلبوم امپراطور برنده بهترین آلبوم موسیقی، قطعه موسیقی پاپ و قطعه ترانه موسیقی را از آن خود کرد. آلبوم سوم مهدی یراحی به نام مثل مجسمه چندی پیش وارد بازار  شد.  


(دانلود آلبوم جدید و بسیار زیبای مهدی یراحی به نام مثل مجسمه با کیفیت عالی)

Mesle Mojasame


 (دانلود تمامی آلبوم های منتشر شده مهدی یراحی)  

The Emperor 

Mano Raha Kon 

 


(دانلود تک آهنگهای مهدی یراحی)

 

Ghazal 

Mohem Ine  

Boghze To 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها: دانلود فول آلبوم مهدی یراحی با کیفیت بالا, دانلود تمامی تک آهنگهای مهدی یراحی با کیفیت عالی, دانلود آلبوم امپراطور مهدی یراحی با کیفیت عالی, دانلود آلبوم منو رها کن مهدی یراحی با کیفیت عالی, بیوگرافی مهدی یراحی, دانلود آلبوم مثل مجسمه مهدی یراحی با کیفیت 320, ,